duminică, 11 noiembrie 2007

Ciao!


De dimineata la Brasov sa instalat iarna sper sa nu mai plece pana prin Aprilie sa avem un sezon cu zapada multa pt. a ne putea antrena cat mai bine, sa nu fim nevoiti sa plecam din tara. Nu pt. ca nu ar fi mai bine, dar problemele mele financiare nu imi permit o perioada prea lunga peste hotare. Dar cu toate astea maine voi pleca in Austria la pregatire pe ghetar, in acelasi loc unde de cativa ani imi incep pregatirea specifica pe zapada, asa ca abia astept sa revad ghetarul sa simt zapada rece cum scartaie sub clapari. Din pacate acolo nu am acces la internet asa ca nu va pot tine la curent cu vremea si antrenamentul meu. La intoarcere va voi scrie cateva impresii de acolo.Ghetarul se afla in sudul Austriei in Kärnten la cativa km de orasul Vilah si se numeste Molltal Gletscher. Este un ghetar foarte bun pt. antrenamente avand zapada artificiala la altitudinea de 3000m. Astfel ma acomodez foarte bine cu suprafata pe care o intalnesc in concurs (majoritatea curselor se tin acum pe zapada artificiala). Va salut si am sa va scriu la intoarcere. Voi sta cat imi ajung banii, sper sa-mi ajunga doua saptamani. Ciao

Un comentariu:

BoBo spunea...

felicitari pentru masin a esit iesit super sper sa no trantesti;)te saluta bobo;)