vineri, 16 noiembrie 2007

Pregatire Austria nov.2007


Salut, nu am prea mult timp acces la internet asa ca va voi scrie repede cateva impresii. Dupa primele zile de schi si dupa o perioada de opt luni de pauza, cam lunga, dar asta este schiul romanesc din pacate am ajuns in Austria. Marti 13 nov, m-am cazat tot in acelas loc ca in fiecare toamna, la pensiunea Haus Hablacher, asa ca acomodarea cu patu nu a fost o problema sau poate drumul a fost devina.

Miecuri si Joi am schiat la liber pentu a ma acomoda si revizui unele procedee tehnice sau mai bine zis sa-mi aduc aminte cum se schiaza.

Astazi 16 nov.am facut antrenament in porti pt. proba de slalom urias, am facut exact 230 de porti (viraje) un inceput bun tinand cont ca vremea este foarte rece -18 grade cu vant puternic si ceata, nu ma ajuta de loc.
In urmatoarele zile mai precis 17-18 ma voi pregati tot pt. slalom urias urmand ca din 19 (luni) sa incepem antrenamentul si pt. proba de slalom special. Sper ca in urmatoarele zile si vremea sa tina cu noi.

Ciao si distractie placuta acum la sfarsit de saptamana.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salutare "Sarpe" te deranjeaza ,ce faci cand rte intorci ? cum merg antrenamentele ? vezi poate casesti vre-o oaie sa o aduci sa o facem pastrama de sf. nicolae :).
Salutare si te astept in rom . sa facem o beuta de sf nicolae la nea tete .